Acest site este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Ce documente îți trebuie?

Ca să te înscrii la cursul care te interesează, verifică la secțiunea Casa Tinerilor Activi din meniul principal care este casa regională a tinerilor activi cea mai apropiată de adresa ta. Consultanții noștri îți pot răspunde cu promptitudine la întrebări și îți vor oferi îndrumări.

Ca să eviți drumurile inutile, iată mai jos lista actelor necesare pentru înscriere:

  1. Act de identitate;
  2. Certificat de naștere;
  3. Certificat de căsătorie (dacă e cazul);
  4. Diplomă sau adeverință de studii;
  5. Adeverință de la AJOFM pentru persoane înscrise în evidențele Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă
    sau
    Adeverință de la Administrația Financiară care atestă faptul că persoana în cauză nu are venituri.

! Actele sunt necesare în original și în copie.

Parteneri Bpi Assoc Feg